کد خبر: ۹۱۷۰۳۵
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۹

فیلم| آتش‌سوزی در لرستان: ۱۷۰ هکتار جنگل سوخت

۱۷۰ هکتار از جنگل‌های چگنی بدون احتساب آمار آتش‌سوزی اخیر در بخش‌های ویسیان، شاهیوند و مرکزی دچار آتش‌سوزی شده‌است.
فیلم| آتش‌سوزی در لرستان: ۱۷۰ هکتار جنگل سوخت
آفتاب‌‌نیوز :

افشین بازگیر در خرم‌آباد با اشاره به آتش‌سوزی ادامه‌دار در جنگل‌های بخش ویسیان چگنی، گفت: این حریق از دو روز گذشته آغاز شده‌است.

او اضافه کرد: ۱۷۰ هکتار از جنگل‌های چگنی بدون احتساب آمار آتش‌سوزی اخیر در بخش‌های ویسیان، شاهیوند و مرکزی دچار آتش‌سوزی شده‌است.

فرماندار چگنی تأکید کرد: نیرو‌های امدادی و مردمی، فرمانداری، بسیج، و ۸۰ نفر از لشکر ۸۴ تیپ ۲۸۴، آتش‌سوزی در جنگل‌های این شهرستان را در چند نوبت مهار کردند، امّا این آتش دوباره به‌علت گرمای هوا شعله‌ور شد.

بازگیر یادآور شد: نیرو‌های امدادی از سایر شهر‌های لرستان به جنگل‌های ویسیان اعزام شده‌اند و نیرو‌های منابع طبیعی هم‌اکنون در حال مهار آتش در اراضی این منطقه هستند.

او با اظهار به اعزام دو بالگرد برای مهار حریق در جنگل‌های چگنی، اذعان کرد: ۱۵ دستگاه دمنده برای مهار آتش‌سوزی در جنگل‌های این شهرستان تهیّه شده‌است.

او با بیان اعزام دو بالگرد به جنگل‌های شعله‌ور ویسیان، اعلام کرد: طبق برآورد اولیه میزان آتش‌سوزی در جنگل‌های چگنی نسبت به سال گذشته افزایش یافته‌است.

فرماندار چگنی تأکید کرد: مظنونان آتش‌سوزی در جنگل‌های چگنی شناسایی شده‌اند و این افراد در صورت اثبات جرم به مراجع قضائی معرفی می‌شوند.

بازگیر متذّکر شد: آتش‌سوزی در جنگل‌های چگنی به‌علّت عوامل انسانی و یا اصابت رعدوبرق است، امّا وقوع این حوادث بیشتر ناشی از دخالت عامل انسانی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین